What Lola wants, Lola gets!

 
Annonserade lite på allas vårat facebook.com. Vadan detta? Jo, Alla Hjärtans Dag är på intågande och jag tänkte att det var lika bra att underlätta för mina eventuella beundrare. Så här såg annonsen ut:

Nästa vecka är det visst den 14:e februari. Detta innebär förstås uppvaktning från flera olika håll. För att underlätta för mina beundrare så tänkte jag fastställa att rosor inte uppskattas, tulpaner är så mycket finare! Gelehjärtan går inte heller hem hos mig, choklad och lakrits är dock alltid ett säkert kort. Just den 14:e februari fikar jag med mina vänner, är alltså inte tillgänglig för något extraordinärt den kvällen. Resterande kvällar kan dock fungera :) "
 
Rätt tydligt, eller hur? 
Om någon nu mot förmodan skulle vilja uppvakta mig så vet de ju iallafall vart jag står och vad jag föredrar. Jag har faktiskt aldrig blivit uppvaktad på Valentine's nån gång, så det skulle faktiskt vara rätt trevligt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0