Sweet dreams or beautiful nightmares?

 
Det har inte blivit särskilt mycket skrivet här på ett tag, har liksom inte haft någon inspiration eller motivation till det. På senaste tiden har det gått upp och ner med sömnen också. Vissa nätter kan jag sova hur länge som helst och vissa nätter slumrar jag till kort och sen är jag klarvaken resterande timmar tills det inte känns som någon mening att ens försöka sova. 
 
Vad händer annars i mitt liv? Jag sjunger igen, finally, och det gör mig faktiskt gladare. Ett välbehövligt avstånd har tagits från vissa människor som inte alls får mig att må lika bra som dåligt. Och fråga inte om skolan, jag är på termin fem av sju nu, men är riktigt less. Självklart biter jag ihop, men det ses mer som ett nödvändigt ont just nu. Jag skulle hellre jobba och bara få vara, kommer vara så lycklig när den här utbildningen är över! 
 
Allmänt är jag nog ganska trött och less på rutiner, på samma saker hela tiden, samma människor, samma platser och att möjligheterna att ändra något är betydligt mindre här än i t.ex. en stad. Bara allting ordnar upp sig och jag mår tillräckligt bra så blir det en flytt, jag tänker inte stanna kvar här, jag tänker inte springa i samma gamla hamsterhjul mycket längre. Jag förtjänar mer än så, jag behöver mer än så!
 
Och nej, så här gnälliga kommer inte alla inlägg vara, nu har jag fått gnälla av mig lite.
Peace out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0