Girlfriend material!

 
Jag har tänkt lite på vad de killar som nobbat mig eller dumpat mig (eller som jag dumpat för den delen) egentligen går miste om. För jag är faktiskt ett riktigt kap! Jag menar, vem kan stå emot en tjej som är smart, söt och vitsig om hon dessutom är en gudinna i köket och ett superbt mamma-material? Dessutom är jag trevlig, väluppfostrad och artig. Familjen och vänner är viktiga för mig och jag trivs lika bra en utekväll som en hemmakväll. Jag vill ha ett stabilt liv och trygghet, nästa sommar är jag färdigutbildad lärare och inom ett par-tre år skulle jag vilja ha barn. Jag vill gärna gifta mig någon gång och jag är relativt realistisk.
De som faktiskt går miste om detta borde vara ledsna, I'm perfect girlfriend-material!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0