To the sound of my heart

"At 27 I had baby Grace
I was born again when I saw her sweet face
And I knew she was the greatest thing I'd ever do"
 

Citatet kommer från 'Pocahontas proud' av Gretchen Wilson. 
Anledningen till det är att mitt mammahjärta gör sig påmint dagligen nu. Som idag när jag var och lunchade med Ellinor och hennes lilla Nellie. När jag satt där och såg mig omkring såg jag bebisar överallt, och jag känner verkligen att jag vill ha barn någon dag, jag som alltid sagt att jag ALDRIG vill skaffa barn!
 
Så någon gång vill jag bli någons fru, och föda någons barn. 
Gash, vad har hänt med mig?
 
Ellinor och jag vid 15-16års ålder! 5 år sedan, och nu är hon mamma. Helt sinnessjukt.


Kommentarer
ellinor

Aaaw :) <3

Svar: <3
Weronica

2012-11-08 @ 13:26:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0