All we've ever wanted is to look good naked


Jag är envis.
Det gör att jag faktiskt tror att jag kommer lyckas, åtminstone komma väldigt nära målet jag har. På 6 månader ska jag ha minskat så pass att jag hamnar inom det "normala" i uträkningen av mitt BMI, och jag vet, man ska inte lita helt och hållet på BMI, men jag kommer må bra, that I know.

Det kommer att sluta på den vikt jag hade när jag såg som bäst ut, när jag var en liten flicka som förstörde sin kropp på alla de möjliga sätt och hade noll självförtroende. Skillnaden kommer vara att jag faktiskt VILL, KAN och SKA må bra nu.

Varför målet ligger ett halvår bort? För att nästa Wavebreak är om ett halvår ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0