Those things I'll never say

 
Saker jag antagligen inte skulle kunna säga rakt ut just nu:
 

...att jag ler varje gång jag får ett meddelande av honom.
...att jag dagligen bryter ihop inombords.
...att jag saknar tiden med mina gamla vänner, idag känner jag dem inte ens.
...att jag inte tror att jag skulle kunna bli en bra mamma hur gärna jag än vill ha barn.
...att jag nog aldrig kommer glömma just den kärleken, den olyckliga men fina.
...att jag ständigt är avundsjuk på de som är mer kreativa än mig.
...att jag älskar mina nära så otroligt mycket, mina fina själsfränder.
...att jag vill börja om helt på nytt, ny plats, nya människor.
 
 
But hey, there's a day tomorrow too.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0