Tell me, how long has it been?

Jag har inte orkat skriva så mycket på ett tag. Hela förra veckan spenderades i Härnösand för en skolvecka. Jag hann inte mer än komma hem i fredags så gick jag på ett nattpass på kortis. Däckade tidigt i lördags, ledig söndag (farsdag) så jag åkte ner till min far och bakade gufflar (läs:gifflar) till honom. Måndag och tisdag spenderade jag i Hammerdal på Grevåker i samma trea som jag gjorde praktiken i. Onsdag och torsdag var jag inom dagverksamheten. 
 
Men allting tar inte slut där: Idag är det tentaplugg, imorgon åker jag till Östersund för att göra tenta, söndag tentapluggar jag, måndag och tisdag har jag hemtenta! Sen är det fortfarande en massa pluggande kvar! YEY.
Nu börjar det kännas att jag pluggar på 100% :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0