Önskelista pt.1

 
Det närmar sig tiden då man faktiskt får göra önskelistor. Jag delar upp min i flera delar för att inte överösa er med saker som skulle passa in i mitt liv. 

1. Jag vill verkligen ha ett nytt täcke och nya kuddar, fluffigt och prinsessigt!
2. Gästhanddukar från H&M, 79,50:-
3. Förkläde med söta små hjärtan och rosett, H&M, 149:-
4. Påslakanset med fjärilar, H&M, 199:-
5. Aquolina, Pink Sugar! Den här parfymen påminner lite om min favoritparfym (Britney Spears: Fantasy) och jag älskar den!


Kommentarer
Maria - Bullmamma Deluxe

världens bästa parfym! Du vill ha den så du kan lukta som mig, va? ;P

Svar: Självklart Maria ;) Haha, oväntat att vi gillar samma saker :P
Weronica

2012-11-08 @ 13:28:16
URL: http://mariiahelen.blogg.se
Liie

Jag med vill ha ett nytt fluffigt täcke, kanske borde önska mig det :)

Svar: Fluffiga täcken är ju fantastiska! :D
Weronica

2012-11-19 @ 22:29:53
URL: http://heyli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0