Hemlängtan och snuva!

Jag längtar hem! Hem till min MorrMorr, hem till mitt! Jag trivs här i Härnösand men det är ändå skönt att komma hem och rå sig själv. Däremot har jag åkt på snuva, vilket inte känns så kul då jag i stort sett bara kommer hem ikväll och går på ett nattpass på Kortis på en gång... Men det är värt det. Jag vill ju jobba, så jag tackar ju inte nej när jag får det.
 
Dagen har hittills bestått av en musiklektion och en bildlektion och sista lektionen är drama. Kort sagt så är det inte en särskilt jobbig dag då jag verkligen tycker om kultur! Känns som ett skönt avbrott från att sitta och lyssna på föreläsningar hela dagarna. 
 
Sen är jag ledig från halv fyra imorgon tills klockan åtta på måndag morgon. Blir en kort helg, men det gör inget för jag ska få jobba i Hammerdal i samma klass där jag utförde min vfu. De små är helt fantastiska så det blir jättekul att få komma tillbaka :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0