Half of my heart's got a grip of the situation

 
Fredag!
 

Jag har faktiskt längtat till fredag den här veckan, lite extra, lite som förra fredagen när jag åkte till frugan. Men att min fredag skulle bli så här bra skulle jag nog bara kunna drömma om. 
De senaste dagarna har jag donat och fixat lite till och från, och nu är min lägenhet nog så pass mysig den kan bli innan jag har fått julgranen på plats. 
Owh, jag har nästan lite fjärilar i magen, det är lite läskigt, för så har jag inte känt på ett bra tag. 
 
Min mormor kramade om mig och sa att det lyste om mig idag, så jag tar det som något bra :)


Kommentarer
Liie

Hejsan! Jag såg att du tävlat om ett Yankee Candle på en annan blogg, och tänkte därför att jag skulle tipsa dig om att jag idag (endast 2 december) tävlar ut ett Yankee Candle med juldoft! Var gärna med :)

Vad härligt bra du verkar må, underbart :)

Svar: Men tack! Klart att jag ska tävla hos dig med :)
Weronica

2012-12-02 @ 00:42:35
URL: http://heyli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0