Jag tror att vi skrämmer varandra (och våran omgivning med)

Efter att ha mått väldigt underligt veckan som var så var det skönt att ha en hel del på schemat inför helgen. Därför hanns det med dans, mysigt viscafé med Jack Vreeswijk och utgång på lokal där de duktiga pojkarna i The Troubled Three spelade rockabilly!

Behöver jag ens nämna att det var en bra helg?

Fina, fina Jack :)



Nu sitter jag dock här igen med samma underliga känsla och  vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. För tillfället hägrar tvättstugan, och jag borde plugga. Men hur jag än försöker så går det inte, jag FUNGERAR INTE.
Jag vill så gärna kunna fungera som alla andra människor, de verkar ju klara av allt på en och samma gång, så varför gör inte jag det?
Varför kan inte jag balansera allt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0