I will always be your soldier

"En dotter är en liten flicka som växer upp till en vän"


Min mor har varit stark många år, för att hon var tvungen. Alla gånger vi har bråkat när jag mått som sämst har bara varit för att hon har brytt sig om mig, men det förstår man inte just vid tillfället. Jag har varit svag i många år, åtminstone sedan jag var 12, om inte tidigare, och jag beundrar min mor för att hon inte har gett upp.

Det jag däremot inte kan förstå är hur jag ska kunna vara lika stark för henne, för jag vill kunna stötta henne när hon mår dåligt, vara hennes hamn i stormen. När mamma mår dåligt så mår jag dåligt, vem vill se sina föräldrar deppiga? Jag Önskar, Önskar, Önskar (Nalle Puh, önskestjärnan), att jag kunde hålla henne uppe när hon håller på att falla, som hon har gjort med mig så många gånger. <3

Min mammas låt: Om ingen annan



Kommentarer
Renée

love ya

2012-01-05 @ 22:29:22
URL: http://mamasmusicplace.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0