Du såg din chans men du såg inte mig


Jag tränar för att själv må bra, för att bli nöjd med mig själv.
Dock kommer jag på mig själv med att tänka tankar så som; "Om jag inte tränar så får jag leva ensam resten av livet", "Vem vill ha en fet flickvän?" och liknande...

För ärligt talat, så många karlar som säger att de tycker om ens personlighet, och ändå har jag stått singel ofta och länge. Varför? För att killar (hur mycket de än säger att de gillar kurviga tjejer eller säger att de inte bryr sig om utseende) INTE VILL HA EN RUND TJEJ.

Nej, jag säger inte att alla karlar är så, men jag börjar tro att de karlar jag träffar på är sådana. För hey, jag kan inte vara en så hemsk människa att INGEN någonsin skulle tänka tanken, eller?

Står karlarna där när jag tappat de kilon jag vill ha bort så blir de nobbade. Duger jag inte som jag är nu så duger inte de då. Sådetså!



Kommentarer
s

helt rätt skrivet!

du är helt perfekt som du är!

2012-01-26 @ 12:42:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0