Julmys!

Imorgon är vi halvvägs till julafton. min gran är uppe och klädd, ljusslingan sitter på. Dock så lyser den inte, för jag har lyckats tappa bort transformatorn till ljusslingan. Jag har en svag aning om att jag har lyckats kasta den eftersom jag inte har vetat vad den hört till. 
Just nu är det ju inte särskilt juligt :(
 
Sen det där med bakandet och så... Måste nog ta en dag och åka till mor och far som jag brukar göra när jag ska baka mycket. Själv har jag nästintill ingen bänkyta, så deras kök är mer användbart. 
Jag har så mycket jag VILL göra, men har inte så mycket tid över för det. Trots att tiden går sakta nu så går den väldigt fort 
 
På lördag ska jag gå på julkonsert med min kära fru och hennes man, alltså, de ska spela i Tåsjö kyrka. Så jag, min mor och min mormor ska hälsa på Ulla innan konserten, otroligt trevligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0