Jag tror mitt hjärta blöder

 
Ödet.
Jag vet att det finns en anledning till det som sker, men jag kan inte säga att den är självklar just för tillfället och jag vet inte om jag tycker om det.
 
Innebär det att jag måste kasta bort mina drömmar om att bo tillsammans med någon jag verkligen tycker om, bli med barn och känna att jag för en gångs skull verkligen har något att leva för? Känna att det finns NÅGON jag verkligen är viktig för?
 
Många skulle nog lättsamt använda det slitna uttrycket att det finns fler fiskar i sjön, men vad spelar det för roll? Jag har hittat rätt, jag kommer kämpa tills jag känner att det inte finns något kvar att kämpa för. Jag vet vad jag vill, vad jag letar efter och vem jag vill dela mitt liv med.
 
Jag är säkert helt dum i huvudet, men jag tänker inte ge upp...
Inte än.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0