Ett nytt år tänker jag, vi får se.,,

 
Kort resumé av 2012:
 
- Firar in det nya året med middag som ger vuxenpoäng! 
- Börjar året med två vita månader efter att den senare delen av 2011 gick i alkoholens tecken.
- Släpper in en karl i mitt liv efter att han faktiskt har kämpat ett tag.
- Känner mig 'Kär'. Inser i efterhand att det var nog inte vad jag kände.
- Jobbar som personlig assistent.
- Drar med mig hela 'familjen' på bilträffar.
- Går på det första bröllopet i mitt liv, min bästa väns. Är brudtärna och börjar gråta när jag ska sjunga.
- Gråter floder för att Chrille flyttar.
- Åker på kryssning för första gången! Wavebreak ftw!
- Blir singel efter tre månaders tvivel och tjafs.
- Blir bjuden på min första riktiga dejt av en modig yngre kille!
- Gaddar hela jävla låret och känner mig sexigare än någonsin! ( Sorry mami, men nu vet du. Det man inte ser finns inte.)
- Blir arg för att Chrille kommer hem men inte har berättat nåt innan.
- Inser att jag vill bli mamma, vill gifta mig, vill ha stabilitet.
- Hittar mina drömmars man.
- Inser hur mycket min familj (blodsbunden och självvald) betyder för mig.
- Får hjärtat krossat (förhoppningsvis tillfälligt)
- Spenderar sista dagen på året med min fru och hennes make.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0