Sommar, sol och mullrande jänkare


Våren intar vår vintervärld och bryter ner det istäckta försvaret vilket i sin tur betyder att snöskotrarnas vrålande snart byts ut mot jänkarnas mullrande. Jag är en stor förespråkare för bevarandet av raggarkulturen och har med min fars hjälp bytt tassar på mitt hjärta inför sommarens bravader.



Bild från bilträffen i Strömsund, sommaren 2011.

Jag har ett antal planerade destinationer i sommar, bland annat Junsele Midsummer Meet, Ramsele, Hoting, Powermeet i Västerås och en förhoppning om att kunna åka till Rättvik på Classic Car Week.
Denna sommar kommer jag dessutom inte känna mig ensam, för jag har någon som delar mitt intresse. Självklart ska familjen och vännerna dras med också, inget tvivel om saken. Något säger mig att den här sommaren blir bättre än de tidigare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0