Just a car crash away


Så hände det igen. Ännu en ung människa i vårat lilla samhälle har gått vidare på grund av en bilolycka.
Jag kan ärligt säga att jag inte kände killen i fråga, och att jag inte haft så bra erfarenheter av honom, men det är ändå så tragiskt när någon så ung dör. Alla vet vilka alla är här, och det är en overklig tid framöver, särskilt när det är en person man ser ofta.

Jag kommer nog inte fälla några tårar, eftersom jag inte kände honom, men känslan av att aldrig kunna vara beredd på sin sista dag kommer att förfölja mig ett bra tag framöver. Det är en tanke som kommer över mig ofta, men ännu mer när något sådant händer...

Vila i frid, Mikael.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0