I'm sorry for the shape I'm in


Oj då!
Helt plötsligt har jag inte skrivit på nästan 5 månader, och ska jag vara helt ärlig så vet jag inte varför det blev så, för jag har ju haft så mycket att berätta. Iallafall tänkte jag se om jag och bloggen kan få en nytändning nu i höst.

Väsentligt är att jag har flyttat hemifrån och inte längre bor med mor, far och hundarna. Istället bor jag i en lägenhet i ett bostadsområde i centralorten. Här har jag hittat Malin som antagligen är min soulmate. Vi bor på mindre än en minuts avstånd och benämner det mesta som vårat. Ibland hittar man såna guldkorn bland vännerna faktiskt.

Jag har jobbat inom omsorgen hela sommaren och trivdes som fisken i vattnet, vilket innebär att jag roffar åt mig alla pass jag faktiskt kan ta även nu när jag börjat plugga igen. Just nu gör jag min praktik på en av skolorna här i Strömsund i fem veckor, two down, one to go!

Så småningom tänker jag försöka få upp några bilder på lägenheten, bilder från spelkvällar och annat roligt. Och som sagt, förhoppningsvis får jag och bloggen en nytändning nu!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0