Hon känner efter om det här är att vara fri, om det här är ett liv med någon mening i


Mitt liv har en mening nu.
Jag vet vad jag vill göra, och det känns riktigt bra.


Självklart pratar jag om den lärarutbildning jag precis har påbörjat mot Mittuniversitetet i Härnösand. Hela veckan har varit full med information, föreläsningar och förvirring. Trots det så känns det galet bra! Jag har en väldigt trevlig studiegrupp och kurslitteraturen känns inte alltför mäktig, än så länge.
Så tummen upp för att jag faktiskt hittat något jag trivs med!


Kommentarer
Erika

Awesome! :D Härligt att du har de braw! Keep on going! :D

2011-01-28 @ 14:53:38
URL: http://ewreka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0