Ett nytt år tänker jag, vi får se...

Jag överlevde ännu ett år, och för en gångs skull så tänker jag inte kasta bort det år som gått.
För hur det än var, med upp och nedgångar så var det nog mitt bästa år hittills.


♦ Jag gav mig fan på att jag skulle klara skolan, vilket jag gjorde. (Lyckades bland annat med att ordna mitt projektarbete på sammanlagt 3 veckor.)

Jag tog studenten! (Vilket varit efterlängtat i sisådär 5 år)

Jag träffade en tokbra pojke. (Det höll inte, men han gjorde sommaren till den bästa)

♦ Jag träffade nya fina vänner.

♦ Jag kom in på skola i Örebro. (Jag började aldrig, MEN jag kom in)

♦ Jag kom in på skola i Härnösand!

♦ Jag blev mer trygg i mig själv och fick ett mindre behov av andra människor.

Jag lärde mig också hur lätt en person kan förändras, och jag vet att jag får aldrig tillbaka henne igen, och jag vet inte om jag ens vill det. Det är trots allt inte min förlust.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0