Om inte jag så vem ska tro på mig?

  

De här tre böckerna ska på något sätt bli mina bästa vänner, och helst ska jag komma ihåg allt och kunna särskilja de olika begreppen mellan dem. Det är inte direkt det lättaste, men min farmors ord peppade mig till att tro att jag kan klara det. Hon sa;

"Du är den mest envisa person jag känner, näst efter din far. Säger jag att du inte klarar det så kommer du vilja bevisa att du visst kan, och klara av det av ren tjurighet. Så därför säger jag att du inte alls kommer kunna klara av att lära dig allt det där".

Och visst har hon rätt, det är klart att jag tänker klara av det bara för att någon tvivlar på mig, så har jag nog alltid varit, och kommer nog alltid vara. Så nu jävlar ska här pluggas kunskapsteorier!



Kommentarer
sandra lind

vi har också läst utvecklingspsykologiska teorier :P

2011-02-24 @ 10:59:12
URL: http://sandrahlind.blogg.se/
Erika

Keep on going girrrl! :D

2011-02-25 @ 23:26:21
URL: http://ewreka.blogg.se/
linn

Du verkar ha lite mer plugg än mig, förhoppningsvis kanske jag ska säga!

Och är det redan dags för 3:e gången? Vad fort det gått, tycker du nyss börjat!

Och lite lyx är det väl kanske att få studera på hemmaplan, just det där att ta sig upp för skola varje dag tyckte inte jag var någon hit! ;)

Hur funkar den kuren för dig då? =) Jag fastnade för Biodrain, men har kikat på en massa.

Det finns ju en del om man så säger så =P

2011-03-08 @ 13:44:07
URL: http://goblinn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0