Update eftertentaångest och att inte vilja kliva upp ur sängen


Lite eftertentaångest kanske jag har iallafall. Det visade sig att jag fick fel tenta, men jag mitt pucko tänkte ju bara att det var jag som pluggat för dåligt och att det bara var att räkna på. Klarar jag den så har jag klarat tentan för delmoment fyra iallafall. Och dessutom, klarar jag en tenta jag inte ens pluggat på eller haft någon slags genomgång till så kanske jag är rätt smart.

I går hade jag mina planer på sovmorgon och mysdag, men nejdå. Jag jobbar 9-16.30, men klagar inte för det. Tycker faktiskt att det är ganska så trevligt att jobba på dagis trots att det är energikrävande. Men trots det så var det svårt att ta sig ifrån täcket i morse. Vissa morgnar är sådär extra mysiga så man vill att de ska vara flera timmar till.

Ikväll blir det även julbord med Malin, spännande värre då jag inte känner en enda kotte av hennes arbetskamrater, eller jo, grannen, men han var inte ens säker på att han skulle dit.

Nu ska jag plocka ihop täckbyxor och sånt och promenera den lååååååånga vägen ner på jobbet. (Den som tar en hel minut!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0