Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen`?



Jobbiga dagar nu, med ett humör som åker berg-och-dalbana och en hel del pluggande och jobb. Malin och Jennie är ju fantastiska människor som står ut med  mig när jag är såhär, och jag tackar  dem verkligen för det.
Jag kan vara hur jobbig som helst, det vet jag, och jag tror inte att jag skulle vilja vara i närheten av mig när det är som värst.

Tänk den dagen då jag lurat någon stackars jävel till att bli sambo med mig. Människan kommer ju bryta ihop över hur jag kan vara haha. Kanske lika bra att slopa den tanken på en gång och se min framtid tillsammans med en fin vovve istället :)


Reagerar även på dramat som verkar bildas kring allt, inget verkar bara kunna få vara. Alla har ups and downs och ingen är på topp hela tiden, faktiskt!



Kommentarer
malin

♥. och så svår är du inte att stå ut med... :)

2011-12-13 @ 19:09:36
URL: http://mildamalin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0