27 juni 2010: If I could, I'd only want to make you smile


I morse tog jag en låååååång sovmorgon och klev inte upp försen efter klockan hade slagit tolv. Sedan tassade jag iväg till Strömsund för att möta Amanda och Thomas för att äta mjukglass, och jag och Amanda kom på varför vi inte brukar äta mjukglass. Det är liiite för mycket i dem, och det är inte ens gott.

Sedan gick vi och handlade lite, gick hem till Amanda och lagade mat. Hon gjorde någon Thai-soppa som var något stark, men bra för förbränningen! Efter det blev det en ny promenad, för att sedan gå hem och göra mini-chili-kladdkakor. Awesome!

Allt är magiskt, dramatiskt, fanatiskt och maniskt just nu. Och guess what?
Jag trivs med det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0