2 juni 2010: My darling baby, this is a warning



Det finns få saker jag längtar till lika mycket som att flytta härifrån. Ni missförstår mig väl rätt, jag ogillar ju inte ALLT här, vissa saker kan jag faktiskt leva med (mina vänner, familj, vissa pojkar och hur fint det faktiskt kan vara här på sommaren). Men jag längtar efter att få ett nytt "hem", något eget. Jag längtar efter en ny miljö, nya möjligheter, nya hus, människor, vyer. Jag vill ha allt nytt.

Det låter väl en aning naivt, men efter att ha bott här uppe i hela mitt liv så vet jag hur det är här, nu måste jag förstå en ny plats. Bara det att få plugga någonting som jag faktiskt vet att jag vill arbeta med gör hela upplevelsen så mycket större. Visst kommer det att kännas motigt från början att inte känna en själ där, att inte veta vart allt är, men det är en stor del av charmen.
Nu är det dags för mig att börja mitt egna liv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0