7 augusti 2010: Och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag


Igår hade jag, Ellinor och Ida ett fat-camp. Jag bjöd ut flickorna på middag, sen köpte vi massa godsaker som grönsaker och dipp, choklad och chips. Senare blev det även glass, och mer sötsaker. Vi promenerade till en lekpark och diskuterade en hel del oväsentliga saker, sedan gick vi och köpte en chic-flic att se på. Lite findrickande blev det ju också. Lugnt och trevligt.

Frugan har just lämnat mig, och jag vet inte om vi kommer hinna ses nåt innan vi båda flyttar, vilket gör mig rätt deppig, hon är ju min bättre hälft.


Kommentarer
47

wait.. fat-camp är motsatsen till allt det ni gjorde.. =P

2010-08-10 @ 21:54:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0