4 augusti 2010: Soul on ice

Jag har insett att min senaste kyss - väckte ett antal funderingar.
Jag pratar - lite för mycket, lite för snabbt, lite för mumlande.
Jag tycker om - det fina i att inga av mina vänner är ens en aning likadana. Alla är så otroligt starka individer.
Jag avskyr när folk - tror att de vet allt om mig, även sådant jag inte ens vet själv.
Kärlek är - otroligt enerverande, tidsödande och tokmysigt.
Det är charmigt när - man upptäcker de små, små saker som han gör sådär helt ovetandes.
Det sexigaste yrket är - musiker. Jag menar, en helt vanlig kille med känsla för gitarr eller bas, eller en sångröst utan dess like, blir genast en galet sexig kille.
Den värsta känslan är - att känna sig bortglömd.
Den bästa känslan är - den känslan man får när man är med sin bästaste, bästaste vän och utan ett ord vet vad den andre tänker på vilket resulterar i en skrattattack.
Jag kommer alltid att vara - en sucker för musiker, tv-spelsnörd och underlig.
Det finaste som finns - är ett visst leende på en viss person.
I sommar - har jag varit mer rastlös än vad jag varit de senaste åren.
Sist jag grät var - i helgen.
Jag kan - bli aggressiv p.g.a. ett så simpelt tvspel som MarioKart.
Jag kan inte - sluta att tänka på alla "tänk om", vilket gör mig galet paranoid.
När jag vill tänka går jag - ut och går med bra musik i öronen.
När jag bakar så bakar jag - muffins, kakor i alla dess former.
Min mobiltelefon är - mitt tidsfördriv för mina rastlösa händer.
När jag vaknar på morgonen - tittar jag på klockan och inser att jag kan sova mer. 
Innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på tokbra musik.
Just nu tänker jag på - att det bara är ca 2 veckor tills jag flyttar.
Bebisar är - rätt trevliga så länge de inte skriker eller kräks.
Idag har jag - firat både min far och Ellinor (:
I morgon kommer jag - kanske gå ut och äta middag med Ellinor.
Jag vill verkligen - se en film med någon trevlig människa och bara vara.
Min humor är - antagligen en aning speciell.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0