23 augusti 2010: All summer long


Hela sommaren har gått.
Den blev inte alls som jag hade tänkt mig, men jag klagar inte för det. Fått nya härliga vänner, festat och haft en tokbra sommar. Nu är det dock dags att ta farväl av sommaren, och av Strömsund.

Ikväll bär det av till Örebro.
Mitt nya hem. På onsdag är det välkomstdag, på måndag börjar skolan.
Allt det här nya kommer ta tid att smälta, och det som är värre är att jag inte kommer träffa människorna jag är van vid, för jag kommer omges av främlingar. Det är väl lite av charmen, men jag måste erkänna att jag är rädd.

Allting blir bra.
Det vet jag.
Men det är bara lite svårt att förstå ibland.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0